Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Σχολείο στο σπίτι

  Δεν υπάρχει σημαντικότερο πράγμα από το θεσμό της οικογένειας. Είναι τα πάντα για έναν άνθρωπο. Από τη στιγμή που γεννιέται έχει άλλους ανθρώπους πλάι του να το φροντίζουν και να το μεγαλώνουν. Γνωρίζει πως σε δύσκολες στιγμές έχει πάντα κάποιους άλλους να του σταθούν. Μπορεί όμως η οικογένεια να αντικαταστήσουν το σχολείο; Στις επόμενες παραγράφους θα παραθέσω επιχειρήματα από τη μία πλευρά και θα απαντήσω ο ίδιος με αντεπιχείρημα εκ της άλλης. 
  "Το παιδί ξεκινώντας να πηγαίνει σχολείο γνωρίζει και κάνει φίλους, μαθαίνει την υπακοή σε ιεραρχικά ανώτερους, τη συνεργασία, το φλερτ, τη δουλειά και την απεξάρτηση από τους γονείς". Είναι ένα πολύ καλό επιχείρημα των οπαδών του κρατικού σχολείου, καθώς με λίγα λόγια μας λένε πως το σχολείο είναι μια προσομοίωση του έξω κόσμου. Προετοιμάζει το παιδί για αυτά που θα συναντήσει όταν αποφοιτήσει και μπει στην αγορά εργασίας, ή και πιο πριν. Εν μέρει συμφωνώ σε αυτό, με μία ένσταση. Ποιος λέει πως δεν μπορεί να τα κάνει αυτά και μόνο του; Θα πάρω ως παράδειγμα τον εαυτό μου. Μεγαλωμένος στην επαρχία, πριν καν ακόμα πάω παιδικό σταθμό κάθε πρωί έβγαινα έξω και έπαιζα με τα παιδιά του γείτονα με τα οποία έκανα πολύ καλή παρέα. Ναι, στο σχολείο προφανώς θα κάνει παρέες το παιδί και θα συναναστραφεί με κόσμο, αλλά αυτό είναι κάτι που γίνεται και με τακτικές βόλτες στην παιδική χαρά της γειτονιάς. Κοπέλες υπάρχουν παντού όχι μόνο στο σχολείο. Καλύτερη εμπειρία για το τι εστί δουλειά και συνεργασία θα λάβει κάποιος με μία 3μηνη καλοκαιρινή εργασία σε μια καφετέρια, όπου θα 'χει έναν εργοδότη να του δείξει τα βασικά της δουλειάς δίχως περιθώριο λάθους και συνεργάτες που θα προσπαθούν μέσω τυποποιημένων πράξεων να βγάλουν σωστά τη δουλειά, παρά μια σχολική ομαδική εργασία τεσσάρων ατόμων που συνήθως γίνεται μόνο από τους δύο και με μπόλικη βοήθεια από τους γονείς. Όσο για το τελευταίο, αν ένα άτομο είναι "μαμάκιας", το σχολείο δε θα τον αλλάξει. Θαρρείς και δε γνωρίζουμε πληθώρα φοιτητών οι οποίοι παίρνουν 5 φορές τη μέρα τηλέφωνο τους δικούς τους, για να τους πουν πόσο τους λείπουν ή για να ρωτήσουν κάτι απλό εώς γελοίο π.χ. πως να βράσουν μακαρόνια. 
  "Στο σχολείο λαμβάνεις περισσότερες γνώσεις απ' όσες μπορεί να σου δώσει ένας γονιός". Ισχύει τις περισσότερες φορές, αφού οι δάσκαλοι - καθηγητές έχουν σπουδάσει όσα διδάσκουν. Βέβαια, κανείς δε μαθαίνει τα πάντα από το σχολείο. Οι μισοί ψιλοδιαβάζουν απλά για να περάσουν το μάθημα, ενώ οι άλλοι μισοί αποστηθίζουν λόγω βαθμοθηρίας, λαμβάνοντας μηδενική γνώση επί της ουσίας. Όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για τη γνώση δε θα αρκεστεί στο σχολείο ούτε στο ό,τι του πουν οι γονείς, αντίθετα θα καθίσει και θα κάνει έρευνα από μόνος του. Δίνοντας ένα ακόμα παράδειγμα από τη ζωή μου, 5 χρονών ήμουν όταν η γιαγιά μου μου εξιστορούσε την Οδύσσεια και μου μάθαινε βασική αριθμητική στο σπίτι. Ο παππούς μου που είχε περάσει αρκετά χρόνια της ζωής του στο Ιράν μου έλεγε για την Ιρανική Επανάσταση και το πως έριξαν το Σάχη, πράγματα τα οποία τα είχα αποτυπώσει τότε και αργότερα τα έψαξα και διάβασα αναλυτικά γι'αυτά. 
   "Ο κάθε γονιός μπορεί να διδάσκει επιλεκτική ιστορία στο παιδί του, κατευθύνοντάς το μέσω της δικής του προπαγάνδας". Επιχείρημα αστείο, δεδομένου του ότι αυτό ακριβώς κάνει το σχολείο σήμερα. Ας πάρουμε ως παράδειγμα τη χώρα μας. Στο σχολείο γιορτάζαμε τη 17 Νοεμβρίου ως φοιτητική επανάσταση! Μας έλεγαν πως το τανκ εισέβαλε στο πολυτεχνείο κάνοντας λιώμα τους φοιτητές που στεκόταν στην είσοδο, το οποίο είναι ψέμα! Έχουν φτιάξει μνημείο για τους ανύπαρκτους νεκρούς της ΕΡΤ, ποιος μας λέει πως δε θα το βάλουν σε πέντε χρόνια στην ιστορία ως πραγματικό γεγονός; Αναγκάζουν τα παιδιά να διδάσκονται τις έμφυλες ταυτότητες. Ειδικά δε, σε χώρες όπως ο Καναδάς αν η πρόνοια διαπιστώσει πως οι γονείς διδάσκουν "ρητορική μίσους" - το οποίο για τα σημερινά δεδομένα μπορεί να σημαίνει πως δεν αποδέχεται την ύπαρξη περισσότερων από δύο φύλων - το παίρνουν από τη φροντίδα τους. 
   Δίχως δεύτερη σκέψη, είναι εύκολο να διαπιστώσουμε ποιοι θα εξακολουθούν να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο, ακόμα και αν το home schooling νομιμοποιηθεί. Θα είναι οι φιλελεύθεροι, οι νεοκομμουνιστές, οι σοσιαλδημοκράτες και γενικά κάθε λογής αριστερός και κεντροδεξιός. Αντίθετα, φανατικοί υποστηρικτές του οι Εθνικοσοσιαλιστές, οι Φασίστες και οι Ελευθεριακοί με έντονο εθνικό αίσθημα. Μιλώντας εξ αυτών, θα ήθελα να δηλώσω πως δεν είμαστε κατά του σχολείου, είμαστε κατά του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ εκφυλισμένου σχολείου! Όσο τα πράγματα παραμένουν ως έχουν, το home schooling είναι πιο χρήσιμο από ποτέ.

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Μίσος προς την ίδια τη Φυλή;

  "Ο χειρότερος ρατσιστής είναι αυτός που μισεί την ίδια του τη Φυλή" λέει ένα γνωμικό, άγνωστης προέλευσης μεν, πιο έγκυρο από ποτέ δε. Αν όμως μισείς τη σημερινή κατάντια της Φυλής σου, ανήκεις στην παραπάνω κατηγορία; Θα παραθέσω μερικές κατηγορίες Νεοελλήνων που περιγράφουν σε μεγάλο βαθμό το σημερινό πληθυσμό.
  Όποιος ιδεολογικά ανήκει στον Εθνικό χώρο, έχει συναντήσει ένα χάος διαφορετικών απόψεων ανάμεσα σε διαφορετικούς ανθρώπους. Σίγουρα, η μία κατηγορία είναι οι όπως τους αποκαλώ "η Ελλάδα δε χρωστά τίποτα, ας μας πληρώσουν οι Γερμανοί τα χρέη του πολέμου". Πρόκειται κυρίως για συντηρητικούς, οι οποίοι δηλώνουν ξεκάθαρα κατά της ΕΕ, με πολλές φορές έντονα σωβινιστικά αισθήματα. Η συγκεκριμένη κατηγορία ταυτίζεται με τους Ελληναράδες του "όταν εμείς χτίζαμε τον Παρθενώνα οι Ευρωπαίοι έτρωγαν βελανίδια στις σπηλιές" - που θα αναλύσω παρακάτω -, οι οποίοι αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό Ελλήνων που ασπάζονται την ηλίθια θεωρία περί εκατομμυρίων ετών αυτοχθονισμού, δίχως να έχουν μελετήσει σοβαρά έρευνες επιστημόνων, είτε Ελλήνων είτε ξένων. 
  Μια άλλη κατηγορία Νεοελλήνων είναι αυτοί που ασπάζονται τη φράση "καλύτερα σαρίκι Τουρκικό παρά τιάρα Παπική", θαρρείς και επειδή είχαμε 400 χρόνια Τούρκους θεωρούμαστε συντηρητική κοινωνία. Τα πάντα έχουμε δει πλέον στο Ελλαδιστάν, αλληλεγγύη προς τους λαθρομετανάστες, φεμινίστριες να ουρλιάζουν σαν αυτιστικές και άτομα της lgbtq κοινότητας να οργανώνουν κιναιδοπαρελάσεις με μεγάλη απήχηση μάλιστα και δίχως ιδιαίτερες αντιδράσεις. Αντίθετα, στην τελευταία κιναιδοπαρέλαση στη Μαδρίτη οπαδοί του Φράνκο κυνήγησαν τους κίναιδους και διέλυσαν την εξευτελιστική παρέλασή τους. Πιο συντηρητικές θεωρώ τις κοινωνίες της Πολωνίας, Ουγγαρίας, Τσεχίας και Σλοβακίας με 45 χρόνια κομμουνισμό παρά αυτή της Ελλάδας. Ακόμα και στην "εθνικιστική και συντηρητική" Σερβία που πάλι βρισκόταν υπό "Τουρκικό Σαρίκι", πλέον έχουμε λεσβία πρωθυπουργό. Που είναι η δική μας "συντηρητική" κοινωνία; Στο facebook; Αν δεν το έχετε καταλάβει έχουμε γίνει η Σουηδία του Νότου δίχως λεφτά όμως. Δηλαδή πόσο χειρότερα θα ήταν η "παπική τιάρα"; 
  Ένα άλλο φαινόμενο που παρατηρούμε, είναι το ανεξήγητο μίσος και κόμπλεξ προς τους Έλληνες μετανάστες, κάτι που γνωρίζω από πρώτο χέρι λόγω συγγενών και φίλων που βρίσκονται στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα για το Νεοέλληνα, όταν μένεις στη Γερμανία και έρχεσαι για διακοπές στην πατρίδα σου είσαι ο "Γερμανός" και αν είσαι άτυχος θα ακούσεις μέχρι και προσβολές "επειδή εσείς οι κακοί Γερμανοί, δε στέλνετε λεφτά στους καημενούληδες τους Νεοέλληνες". Βέβαια, αν αποκαλέσεις Έλληνα έναν Αλβανό που μένει χρόνια στην Ελλάδα, ο Ελληναράς θα σε κοιτάξει με μισό μάτι.* Υπάρχουν και κλινικές περιπτώσεις αυτού του φαινομένου, καθώς αν έχεις την όρεξη να αναφέρεις όλους τους λόγους για τους οποίους έφυγες από την Ελλάδα, θα σου απαντήσει με ένα ξερό "η ωραιότερη χώρα του κόσμου είμαστε", αποδεικνύοντας πως δεν έχει βγει ποτέ απ'το καβούκι του. Κακά τα ψέματα, η Ελλάδα της μεταπολίτευσης το μοναδικό που έχει καταφέρει είναι να διώχνει τους ανθρώπους που αγαπούν την πατρίδα τους. Κανείς δε θέλει να φύγει από το μέρος που γεννήθηκε, οι συγκυρίες τον αναγκάζουν.
  Ακόμα μια κατηγορία κλινικής περίπτωσης, είναι οι θρησκευτικά φανατισμένοι. Αυτοί ειδικά τα έχουν βάλει με όλους! Πέραν των Εβραίων - η μοναδική θρησκευτική κατηγορία για την οποία έχουν απόλυτο δίκιο - τους φταίνε οι καθολικοί, αλλά και οι Πομάκοι ως Έλληνες μουσουλμάνοι, αλλά Τουρκόσποροι. Προσωπικά, οι περισσότεροι Πομάκοι που έχω γνωρίσει θα έδιναν και το αίμα τους για την πατρίδα σε αντίθεση με ορισμένους φανατικούς Χριστιανούς, που δεν έχουν πρόβλημα να αντικατασταθεί ο πληθυσμός της χώρας από Υποσαχάριους Αφρικανούς και Σημιτικούς λαούς, αν αυτοί ασπάζονται την Ορθοδοξία.
  Όπως υποσχέθηκα, θα αναλύσω το "όταν εμείς χτίζαμε τον Παρθενώνα οι Ευρωπαίοι έτρωγαν βελανίδια στις σπηλιές", μια κουβέντα που αναφέρουν συνεχώς οι Ελληναράδες νομίζοντας πως οι ίδιοι τον έχτισαν. Αν ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης έβλεπαν την εικόνα των Νεοελλήνων, πρώτα θα έβγαζαν τα μάτια τους και έπειτα θα αυτοκτονούσαν κλαίγοντας. Δυστυχώς η μόνη μας σχέση με τους Αρχαίους είναι γενετικά και φαινοτυπικά. Δεν παράγουμε τίποτα απολύτως σε πνευματικό επίπεδο πλέον, τρανή απόδειξη της σημερινής κατάντιας μας. 
  Θα με ρωτούσε κάποιος, τι σχέση έχουν όλα αυτά που έγραψα με τις αναφορές μου στην πρώτη παράγραφο. Όλες αυτές οι κατηγορίες Νεοελλήνων, είναι οι προς αποφυγήν εξ ου και το μίσος προς τη σημερινή κατάντια της Φυλής, όχι προς την ίδια τη Φυλή. Έχουμε αξίες και ιδανικά στα οποία πρέπει να επιστρέψουμε, έχουμε θέσει ως στόχο το αδύνατο γιατί θέλουμε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό! Αυτή ήταν η Ελλάδα, αυτή ήταν η Ευρώπη! 

  Θα κλείσω το άρθρο μου, με τις δύο τελευταίες στροφές από το ποίημα "Γύριζε" του Κωστή Παλαμά. 

Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα 
ραγιάδες έχεις, μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι 
κούφιοι και οκνοί καταφρονούν τη θεία τραχιά σου γλώσσα 
των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι. 

Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι 
και Μαμμωνάδες βάρβαροι και χαύνοι λεβαντίνοι 
λύκοι, κοπάδια, οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι 
και οι χαροκόποι αδιάντροποι, και πόρνη η Ρωμιοσύνη!... 




* Προφανώς ούτε ο Έλληνας μετανάστης στη Γερμανία δεν είναι Γερμανός, αλλά ούτε και ο Αλβανός στην Ελλάδα είναι Έλληνας. Το έδωσα ως παράδειγμα προς αποφυγής παρεξηγήσεων