Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Μίσος προς την ίδια τη Φυλή;

  "Ο χειρότερος ρατσιστής είναι αυτός που μισεί την ίδια του τη Φυλή" λέει ένα γνωμικό, άγνωστης προέλευσης μεν, πιο έγκυρο από ποτέ δε. Αν όμως μισείς τη σημερινή κατάντια της Φυλής σου, ανήκεις στην παραπάνω κατηγορία; Θα παραθέσω μερικές κατηγορίες Νεοελλήνων που περιγράφουν σε μεγάλο βαθμό το σημερινό πληθυσμό.
  Όποιος ιδεολογικά ανήκει στον Εθνικό χώρο, έχει συναντήσει ένα χάος διαφορετικών απόψεων ανάμεσα σε διαφορετικούς ανθρώπους. Σίγουρα, η μία κατηγορία είναι οι όπως τους αποκαλώ "η Ελλάδα δε χρωστά τίποτα, ας μας πληρώσουν οι Γερμανοί τα χρέη του πολέμου". Πρόκειται κυρίως για συντηρητικούς, οι οποίοι δηλώνουν ξεκάθαρα κατά της ΕΕ, με πολλές φορές έντονα σωβινιστικά αισθήματα. Η συγκεκριμένη κατηγορία ταυτίζεται με τους Ελληναράδες του "όταν εμείς χτίζαμε τον Παρθενώνα οι Ευρωπαίοι έτρωγαν βελανίδια στις σπηλιές" - που θα αναλύσω παρακάτω -, οι οποίοι αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό Ελλήνων που ασπάζονται την ηλίθια θεωρία περί εκατομμυρίων ετών αυτοχθονισμού, δίχως να έχουν μελετήσει σοβαρά έρευνες επιστημόνων, είτε Ελλήνων είτε ξένων. 
  Μια άλλη κατηγορία Νεοελλήνων είναι αυτοί που ασπάζονται τη φράση "καλύτερα σαρίκι Τουρκικό παρά τιάρα Παπική", θαρρείς και επειδή είχαμε 400 χρόνια Τούρκους θεωρούμαστε συντηρητική κοινωνία. Τα πάντα έχουμε δει πλέον στο Ελλαδιστάν, αλληλεγγύη προς τους λαθρομετανάστες, φεμινίστριες να ουρλιάζουν σαν αυτιστικές και άτομα της lgbtq κοινότητας να οργανώνουν κιναιδοπαρελάσεις με μεγάλη απήχηση μάλιστα και δίχως ιδιαίτερες αντιδράσεις. Αντίθετα, στην τελευταία κιναιδοπαρέλαση στη Μαδρίτη οπαδοί του Φράνκο κυνήγησαν τους κίναιδους και διέλυσαν την εξευτελιστική παρέλασή τους. Πιο συντηρητικές θεωρώ τις κοινωνίες της Πολωνίας, Ουγγαρίας, Τσεχίας και Σλοβακίας με 45 χρόνια κομμουνισμό παρά αυτή της Ελλάδας. Ακόμα και στην "εθνικιστική και συντηρητική" Σερβία που πάλι βρισκόταν υπό "Τουρκικό Σαρίκι", πλέον έχουμε λεσβία πρωθυπουργό. Που είναι η δική μας "συντηρητική" κοινωνία; Στο facebook; Αν δεν το έχετε καταλάβει έχουμε γίνει η Σουηδία του Νότου δίχως λεφτά όμως. Δηλαδή πόσο χειρότερα θα ήταν η "παπική τιάρα"; 
  Ένα άλλο φαινόμενο που παρατηρούμε, είναι το ανεξήγητο μίσος και κόμπλεξ προς τους Έλληνες μετανάστες, κάτι που γνωρίζω από πρώτο χέρι λόγω συγγενών και φίλων που βρίσκονται στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα για το Νεοέλληνα, όταν μένεις στη Γερμανία και έρχεσαι για διακοπές στην πατρίδα σου είσαι ο "Γερμανός" και αν είσαι άτυχος θα ακούσεις μέχρι και προσβολές "επειδή εσείς οι κακοί Γερμανοί, δε στέλνετε λεφτά στους καημενούληδες τους Νεοέλληνες". Βέβαια, αν αποκαλέσεις Έλληνα έναν Αλβανό που μένει χρόνια στην Ελλάδα, ο Ελληναράς θα σε κοιτάξει με μισό μάτι.* Υπάρχουν και κλινικές περιπτώσεις αυτού του φαινομένου, καθώς αν έχεις την όρεξη να αναφέρεις όλους τους λόγους για τους οποίους έφυγες από την Ελλάδα, θα σου απαντήσει με ένα ξερό "η ωραιότερη χώρα του κόσμου είμαστε", αποδεικνύοντας πως δεν έχει βγει ποτέ απ'το καβούκι του. Κακά τα ψέματα, η Ελλάδα της μεταπολίτευσης το μοναδικό που έχει καταφέρει είναι να διώχνει τους ανθρώπους που αγαπούν την πατρίδα τους. Κανείς δε θέλει να φύγει από το μέρος που γεννήθηκε, οι συγκυρίες τον αναγκάζουν.
  Ακόμα μια κατηγορία κλινικής περίπτωσης, είναι οι θρησκευτικά φανατισμένοι. Αυτοί ειδικά τα έχουν βάλει με όλους! Πέραν των Εβραίων - η μοναδική θρησκευτική κατηγορία για την οποία έχουν απόλυτο δίκιο - τους φταίνε οι καθολικοί, αλλά και οι Πομάκοι ως Έλληνες μουσουλμάνοι, αλλά Τουρκόσποροι. Προσωπικά, οι περισσότεροι Πομάκοι που έχω γνωρίσει θα έδιναν και το αίμα τους για την πατρίδα σε αντίθεση με ορισμένους φανατικούς Χριστιανούς, που δεν έχουν πρόβλημα να αντικατασταθεί ο πληθυσμός της χώρας από Υποσαχάριους Αφρικανούς και Σημιτικούς λαούς, αν αυτοί ασπάζονται την Ορθοδοξία.
  Όπως υποσχέθηκα, θα αναλύσω το "όταν εμείς χτίζαμε τον Παρθενώνα οι Ευρωπαίοι έτρωγαν βελανίδια στις σπηλιές", μια κουβέντα που αναφέρουν συνεχώς οι Ελληναράδες νομίζοντας πως οι ίδιοι τον έχτισαν. Αν ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης έβλεπαν την εικόνα των Νεοελλήνων, πρώτα θα έβγαζαν τα μάτια τους και έπειτα θα αυτοκτονούσαν κλαίγοντας. Δυστυχώς η μόνη μας σχέση με τους Αρχαίους είναι γενετικά και φαινοτυπικά. Δεν παράγουμε τίποτα απολύτως σε πνευματικό επίπεδο πλέον, τρανή απόδειξη της σημερινής κατάντιας μας. 
  Θα με ρωτούσε κάποιος, τι σχέση έχουν όλα αυτά που έγραψα με τις αναφορές μου στην πρώτη παράγραφο. Όλες αυτές οι κατηγορίες Νεοελλήνων, είναι οι προς αποφυγήν εξ ου και το μίσος προς τη σημερινή κατάντια της Φυλής, όχι προς την ίδια τη Φυλή. Έχουμε αξίες και ιδανικά στα οποία πρέπει να επιστρέψουμε, έχουμε θέσει ως στόχο το αδύνατο γιατί θέλουμε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό! Αυτή ήταν η Ελλάδα, αυτή ήταν η Ευρώπη! 

  Θα κλείσω το άρθρο μου, με τις δύο τελευταίες στροφές από το ποίημα "Γύριζε" του Κωστή Παλαμά. 

Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα 
ραγιάδες έχεις, μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι 
κούφιοι και οκνοί καταφρονούν τη θεία τραχιά σου γλώσσα 
των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι. 

Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι 
και Μαμμωνάδες βάρβαροι και χαύνοι λεβαντίνοι 
λύκοι, κοπάδια, οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι 
και οι χαροκόποι αδιάντροποι, και πόρνη η Ρωμιοσύνη!... 




* Προφανώς ούτε ο Έλληνας μετανάστης στη Γερμανία δεν είναι Γερμανός, αλλά ούτε και ο Αλβανός στην Ελλάδα είναι Έλληνας. Το έδωσα ως παράδειγμα προς αποφυγής παρεξηγήσεων
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου