Τον τελευταῖο χρόνο, ἀκούγεται πολὺ ἔντονα ἡ φράση "ἔξαρση ἐθνικισμοῦ
στὴν Εὐρώπη". Στὰ ΜΜΕ ἀκοῦμε καθημερινὰ περὶ "κυμάτων ρατσισμοῦ,
ναζισμοῦ καὶ ἰσλαμοφοβίας." Συμβαίνει ἄραγε κάτι τέτοιο; Θυμήθηκαν
ξαφνικὰ οἱ Εὐρωπαῖοι τὴν Ἐθνικὴ καὶ Φυλετικὴ ταυτότητά τους; Ἥ μήπως
εἶναι μιὰ καλοστημένη προπαγάνδα καιροσκόπων ποὺ τὸ μόνο ποὺ ἐπιζητοῦν
εἶναι μιὰ θέση στὴν ἐξουσία;
Ἄς πάρουμε τὰ γεγονότα ἀπὸ την ἀρχὴ. Θὰ μπορούσαμε νὰ ποῦμε πὼς ὅλα
ξεκίνησαν ἀπὸ τὸ Brexit, ὅπου πρωταγωνίστησαν τὸ UKIP καὶ ὁ Νάιτζελ
Φάρατζ. Οἱ ἐλίτ της Μ. Βρετανίας εἶχαν φτάσει σὲ σημεῖο νὰ διακηρύττουν
περὶ καταστροφῆς της χώρας ἄν ἀποχωρήσει ἀπὸ την Ε.Ε. Ὁ Φάρατζ εἶχε
χαρακτηριστεῖ ὥς ἐθνικιστὴς, φασίστας, καὶ λαϊκιστὴς ἀκροδεξιὸς ποὺ θὰ
ὁδηγοῦσε τὴ χώρα στὸ χάος. Ἐντελῶς ἄστοχοι καὶ χαζοὶ χαρακτηρισμοὶ καθὼς
ὁ φασισμὸς εἶναι ὁλοκληρωτικὴ ἰδεολογία μὲ μεγάλη ἔμφαση στὴν ὕπαρξη
του κράτους παντοῦ, εἰδικὰ στὴν οἰκονομία. Ἀντίθετα, ὁ Φάρατζ εἶναι
καθαρὰ "Θατσερικὸς" νεοφιλελεύθερος. Θαρρεῖς καὶ ἀποκαλοῦμε χριστιανὸ
τὸν Ὀσάμα Μπὶν Λάντεν. Ὁ κόσμος δὲν ἐμπιστεύτηκε τὰ ΜΜΕ καὶ στήριξε τὸν
Φάρατζ. Δὲν ἔγιναν ξαφνικὰ ἐθνικιστὲς, ἄν συνέβαινε αὐτὸ θὰ βλέπαμε τὸ
BNP (Brittish National Party) νὰ ἔχει ὑψηλὰ ποσοστὰ, ἀντίθετα παραμένει
στὸ 1%
Ἔπειτα ἦρθε ἡ ὥρα των Ἀμερικανικῶν ἐκλογῶν, ὅπου θριάμβευσε ὁ Ντόναλντ
Τρὰμπ καὶ το Ρεπουμπλικανικὸ Κόμμα. Ὁ Τρὰμπ, ἔγινε ἀποδέκτης πολὺ
περισσότερων χαρακτηρισμῶν ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἔλαβε ὁ Φάρατζ ἀπὸ τὰ ΜΜΕ.
Ὁλημερὶς ἀποκαλοῦνταν "ρατσιστὴς, ὑπέρμαχος της Λευκῆς Φυλῆς, νέος
Χίτλερ" καὶ πολλὰ ἄλλα. Ὑποσχέθηκε μερικὰ πράγματα, δουλειὲς σὲ
Ἀμερικανοὺς, λιγότερη λαθρομετανάστευση, λιγότερα ἔξοδα σὲ ἄσκοπους
πολέμους. Γι' αὐτὸ ἀκριβῶς ψηφίστηκε. Τὶ πάει νὰ πεῖ Ἀμερικανικὸς
Ἐθνικισμὸς; Ἐκτὸς βέβαια καὶ ἄν κατηγοροῦν τους "ρατσιστὲς καὶ
ἐθνικιστὲς Ἰνδιάνους", ἀλλιῶς ἡ φράση δὲν ἔχει νόημα. Ἀκόμα καὶ τὰ μέλη
της Ku Klux Klan, δήλωναν Ὑπέρμαχοι της Λευκῆς Φυλῆς, ὄχι ἐθνικιστὲς. Ἡ
νίκη Τραμπ, ἦταν ἀποτέλεσμα των προβλημάτων ποὺ δημιούργησε τὰ
προηγούμενα χρόνια ἡ κυβέρνηση Ὀμπάμα καὶ της πολιτικῆς ὀρθότητας
φυσικά.
Ἕνα ἀκόμα παραλήρημα των φιλελὲφτ, πραγματοποιήθηκε κατὰ τις
προεκλογικὲς ἐκστρατεῖες του Βίλντερς στὴν Ὁλλανδία, ἰδιαίτερα ὅταν εἶπε
πὼς οἱ Τοῦρκοι δὲν ἔχουν θέση στὴν Εὐρώπη. Πολλοὶ Ὀλλανδοὶ τὸν
ἐμπιστεύτηκαν ἄσχετα ἄν δὲν κέρδισε τις ἐκλογὲς. Ἦταν ἐθνικιστὴς; Ἡ
ἀπάντηση εἶναι, ὄχι. Πολιτικὸς ποὺ δηλώνει ἐθνικιστὴς ἀλλὰ πηγαίνει σὲ
Ἑβραϊκὲς γιορτὲς μὲ καπελάκι ραββίνου, δὲν μπορεῖ νὰ χαρακτηριστεῖ ὥς
Εὐρωπαῖος Ἐθνικιστὴς. Τὸ μόνο ποὺ κάνουν οἱ λαϊκιστὲς ὅπως ὁ Βίλντερς,
εἶναι νὰ κερδίζουν τὴν στήριξη Χριστιανῶν μὲ πατριωτικὰ αἰσθήματα.
Πρόβλημα ἔχουν μόνο μὲ τους Μουσουλμάνους, ἄν κάποιος ἀντίθετα ἔρθει ἀπὸ
Ἀφρικὴ ἤ Ἀσία, γίνει Χριστιανὸς καὶ μάθει Ὁλλανδικὰ, τὸν θεωροῦν
αὐτόματα Ὀλλανδὸ.
Τρεῖς χῶρες ὅπου πολυσυζητήθηκαν λόγῳ της ἀντιμεταναστευτικὴς πολιτικῆς
ποὺ ἀκολούθησαν μέσα στὸν χρόνο, ἦταν οἱ Τσεχία, ἡ Πολωνία καὶ ἡ
Οὑγγαρία. Οἱ ἡγέτες αὐτῶν των χωρῶν κατηγορήθηκαν ὥς ρατσιστὲς (πάλι)
καὶ ἰσλαμοφοβικοὶ. Ἡ ἀλήθεια εἶναι πὼς ἡ πολιτικὴ ποὺ ἀκολούθησαν εἶχε
ἀποτέλεσμα. Τὴν ὥρα ποὺ ἡ Γερμανία καὶ ἡ Γαλλία θρηνοῦσαν νεκροὺς τὰ
Χριστούγεννα, Τσέχοι, Πολωνοὶ καὶ Οὗγγροι διασκέδαζαν στὶς
Χριστουγεννιάτικες ἀγορὲς των πόλεών τους, δίχως νὰ φοβοῦνται κανέναν.
Πόσο ἐθνικιστὲς εἶναι ὅμως; Στὴν Τσεχία κυβερνοῦν Σοσιαλδημοκράτες, τὸ
ὅτι δὲν δέχθηκαν λαθρομετανᾶστες ἦταν καθαρὰ ἀπόφαση του λαοῦ. Ἄν ὁ λαὸς
τους ἤθελε, τὰ πράγματα θὰ ἦταν διαφορετικὰ. Ὁ Πρόεδρος της Τσεχίας
μάλιστα, ἐνῶ ἐξ ἀρχῆς τάχθηκε κατὰ της ὁπλοκατοχὴς, ἔπειτα δήλωσε πὼς
"ὅλοι οἱ Τσέχοι ἔχουν δικαίωμα νὰ προστατευτοῦν ἔνοπλα, ἐναντίον των
μουσουλμάνων εἰσβολέων", πράγμα ποὺ ἀποδεικνύει πὼς τὸ ἔκανε καθαρὰ γιὰ
δημοτικότητα καὶ λαοφιλία. Ἔπειτα, ὑπάρχει μιὰ ἀποθέωση του Βίκτορ
Ὁρμπὰν σὲ πολλὲς χωρὲς, ἐπίσης λόγῳ ἀντιμεταναστευτικὴς πολιτικῆς. Ὁ
ἴδιος δήλωσε πὼς "ὅσοι εὐρωπαῖοι νιώθουν πὼς ἀπειλοῦνται ἀπὸ την
πολιτικὴ ὀρθότητα στὴ χώρα τους, εἶναι ἐλεύθεροι νὰ ἔρθουν στὴν
Οὑγγαρία". Ὡραῖα μέχρι ἐδῶ, ἀλλὰ μὴν ξεχνοῦμε πὼς ὁ ἴδιος ἔχει λάβει
πολὺ εὐνοϊκὰ μέτρα πρὸς τους τσιγγάνους της Οὑγγαρίας, γεγονός ποὺ ἔχει
ἐξοργίσει πολλοὺς ντόπιους. Σὲ ἀντίθεση μὲ τους προηγούμενος, ἡ Πολωνία
ἔχει μεγάλο κῦμα ἐθνικισμοῦ. Ἀπαγόρευσε την ὕπαρξη κομμουνιστικῶν καὶ
λοιπῶν διεθνιστικῶν κομμάτων καὶ φτιάχνει ἕνα ἰσχυρό κράτος ποὺ κοιτάει
πρῶτα ἀπ' ὅλα τὸν Πολωνὸ πολίτη.
Μία ἀκόμα περίπτωση "λάθος συναγερμοῦ" εἶναι αὐτὴ του AFD, στὴ
Γερμανία. Ἐξ αἰτίας της ἀντιμεταναστευτικὴς πολιτικῆς του, πολλοὶ
νόμισαν πὼς πρόκειται γιὰ νέα ἔξαρση ἐθνικισμοῦ στὴ Γερμανία. Τεράστιο
λάθος, τὸ AFD εἶναι ὁ ὁρισμὸς της ἀστικῆς ἀκροδεξιὰς. Τὸ μόνο
ἐθνικιστικὸ κόμμα στὴ Γερμανία εἶναι τὸ NPD, τὸ ὁποῖο κυνήγησε δικαστικὰ
ἡ Μέρκελ το 2012, ἀλλὰ πάλι δὲν κατάφερε νὰ τὸ θέσει ἐκτὸς νόμου.
Μπορεῖ οἱ Εὐρωπαῖοι νὰ ἔχουν ἐξαγριωθεῖ μὲ τις πολιτικὲς της Ε.Ε.,
μπορεῖ πολλὲς χῶρες νὰ θέλουν νὰ ἀποχωρήσουν ἀπὸ κράτη μέλη, ἀλλὰ ὁ
ἐθνικισμὸς θὰ ἀργήσει νὰ ἔρθει. "Σὺν Ἀθηνᾶ καὶ χεῖρα κίνει" ἔλεγαν οἱ
ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι. Ὅταν οἱ Εὐρωπαῖοι καταλάβουν πὼς ἡ πραγματικὴ
ἀλλαγὴ θέλει ἀγῶνα καὶ ὄχι μόνο ὑπομονὴ μέχρι τις ἑπόμενες ἐκλογὲς, τότε
πλέον θὰ μιλᾶμε γιὰ τὴν Ἀναγέννηση της Λευκῆς Φυλῆς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου